Bliv den kunderne husker

Home / Foredrag – et overblik / Bliv den kunderne husker
“Dette foredrag uddanner i at skabe den gode oplevelse,
så den bliver unik, venlig og opmærksom”

Er der vigtigt for dig og din virksomhed at kunderne føler sig velkomne hos jer?

Dette foredrag er til dig, der vil trænes i at være den opmærksomme og relationsskabende vært eller for dig der deltager på møder, receptioner, forretningsmiddage, forretningsrejser mm. og som skal efterlade et markant indtryk.

Dette foredrag træner dig og virksomheden i at være den gode vært!

Vi kigger på et værtskab, der huskes af kunder og kollegaer, og danner grundlag for en fælles begrebsramme. Dette foredrag er oplagt i forbindelse med design af jeres salg og servicestrategi.

Når Soulaima Gourani er færdig med jer er medarbejdere helt trygge ved rollen som vært – eller som vigtig gæst ved kunde- og klientarrangementer.

Dette foredrag uddanner i at skabe den gode oplevelse, så den bliver unik, venlig og opmærksom. Medarbejderne får motivation, værktøjer og inspiration til hvordan de med deres egen unikke stil kan ”optræde” professionelt, personligt og autentisk.

Dette foredrag motiverer medarbejderen til, i fora hvor det at være imødekommende og yde nærværende kommunikation er en forudsætning for succes, at bedrive det gode værtskab.

Foredraget giver gode redskaber til at gøre tingene, der relaterer sig til værtskab, anderledes, og giver gode ideer til udøvelsen af det gode værtskab i en profession som vært eller som vigtig gæst.

Dette foredrag synliggør endvidere vigtigheden i at alle i virksomheden har fokus på værtskabet i dagligdagen så det, over tid, bliver en måde at tænke og arbejde på.

Dette foredrag er især blevet booket af konsulenthuse, advokatfirmaer og revisorselskaber, som afholder mange kundearrangementer, morgenmøder, sociale events og netværksarrangementer, og derfor har brug for nærværende serviceorienterede receptionister, partnere, rådgivere og sælgere.

Bliv den kunderne husker for noget godt!

Og bemærk gerne at dette foredrag egner sig rigtigt godt som et e-foredrag (afholdt online)

http://soulaimagourani.dk/e-foredrag-2/

 

Smagsprøve på en workshop med Soulaima Gourani

 

 

 

Booking

Ønsker I at booke et konkret foredrag eller en kombination af flere temaer skræddersyet til jeres behov, tag da venligst kontakt til Soulaima Gourani på kd.am1542691582ialuo1542691582s@gs1542691582

Formlen til højre på denne side kan ligeledes benyttes til at lave en forespørgsel på Soulaima.

Testimonials

“Det var rigtigt spændende at have dig på besøg! Vi brugte noget tid efterfølgende på at diskutere hvad og hvordan hver enkelt ville anvende/inspirere sig i sit arbejde.”
Patrick Sorrentino
Peak Consulting Group


“Tak for et fantastisk foredrag i går. Din energi, passion, faglighed og personlige historie gjorde hvert et sekund levende. Og mine it-kvinder var så glade bagefter. De ville bare gerne have haft mere. Fra 1 til 5 fik du 5 for viden om emnet samt evnen til af fremlægge.”
Lulu Pedersen
Kampagnekonsulent PROSA


“Takk for sist og tusen takk for et fantastisk foredrag! Du er et fyrverkeri man sjelden møter! Vi ble alle meget inspirert og jeg har selvsagt skrytt av deg videre”
Heidi Must
Sortiment- og markedssjef Libris


“Jeg må bare sige – om nogen så har du så absolut x-factor. Dine budskaber sad bare lige i skabet – og tog Infomedia med storm. Helt suverænt”
Tim Wolff Jacobsen
CEO/Administrerende direktør Infomedia A/S


“Tak for en inspirerende dag i Vejle. Hvad skal jeg skrive, at jeg godt kan lide letheden i din performance og i dine billeder. Eller kombinationen af struktur og softness. Tak”
Lissi Westergaard Christensen

Kontakt

Send os en mail og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Start typing and press Enter to search