Direct marketing Prisen uddeles

Indlæser kort...

Dato & tid:
27. maj. 2014
00:00 - 00:00

Lokation: Tivoli Hotel & Congress Center

Kategori: #_CATEGORYNAME


47 nominerede kampagner

Uanset om afsættet er data hentet fra et brev, en e-mail eller adfærd på nettet, så handler Direct Marketing i sin reneste form om at agere ud fra viden om modtageren.

I alt blev 47 cases nomineret ud af de i alt 86 indsendte. Du kan se dem i listeform eller gå til dm-cases.dk og læse mere om de enkelte cases.

Der er taget godt imod de to nye kategorier, Bedste brug af teknologi og Bedste brug af data. Teknologi og data spiller en stadig større rolle i direct-disciplinen, og netop med kombinationen af det analoge og det digitale kan kampagner opnå større effekt.

Direct Marketing Prisen hylder og belønner både fysiske og digitale eksekveringer ud fra kreativitet, strategi og effekt. Glæd dig til den 27. maj 2014, hvor vi finder årets vinder af Direct Marketing Prisen 2014.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *