Menu

Soulaima Gourani

Foredragsholder, rådgiver, forfatter, debattør og bestyrelsesmedlem

Soulaima Gourani er foredragsholder og rådgiver for verdens største og mest ambitiøse virksomheder i kundeloyalitet og medarbejdermotivation. Hun har modtaget talrige priser og globale anerkendelser for sit arbejde. Hun er stifter af blandt andet nerdyspeakers.com og fremilivet.dk

Forespørg på et foredrag

  • Udfyld formularen herunder, og Soulaima vil vende tilbage snarest muligt.

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Ønsker du et tilbud på bogen "Design Dit Liv" i forbindelse med foredraget?
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Klummer i Ekstrabladet

Har jeg inviteret dig?

3. november 2012, Ekstrabladet Skrappedullerne, af Soulaima Gourani


Klumme af Soulaima Gourani om feedback fra tilfældige mennesker. “Jeg har hundredvis af gange hørt en kollega eller en bekendt komme med den der ’må jeg lige give dig et godt råd …’ – og så er det bare fis i en hornlygte, de kommer med. Jeg lytter til feedback, hvis det er fra folk, jeg har inviteret ind i mit liv.”

Vær dig selv – det virker bedst

13. oktober 2012, Ekstrabladet Skrappedullerne, af Soulaima Gourani


Klumme af Soulaima Gourani om at være sig selv. “Man siger, at det letteste i verden er at være sig selv. For mig var det det sværeste.” skriver Soulaima, der efter at have givet en masse af sig selv i et radiointerview også fik en masse positiv feedback.

Din telefon gør dig dummere

22. september 2012, Ekstrabladet Skrappedullerne, af Soulaima Gourani


Klumme af Soulaima Gourani om at huske, glemme og træne sin hjerne. “Hvordan er dit forhold til din telefon? Bruger du den ligesom jeg til at huske vigtige begivenheder, datoer, adresser, telefonnumre og den slags? Hvis ja, skal du måske overveje at lade den blive i lommen, næste gang du skal huske noget.”

Sig mig, er du der?

1. september 2012, Ekstrabladet Skrappedullerne, af Soulaima Gourani


Klumme af Soulaima Gourani, hvor hun snakker om kundeservice og robotagtige medarbejdere. I tragiske situationer f.eks. må man godt sige ’jeg kondolerer’, det tager mindre end et sekund at sige, og kunder føler, at de faktisk taler med et rigtigt levende menneske og ikke en ’mekanisk’ dame.

da_DKDansk
en_USEnglish da_DKDansk